دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۲۵۱
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، گفت: شناور‌ها به‌ویژه شناور‌های سبک و تفریحی تا روز چهارشنبه از تردد در سواحل استان خودداری کنند.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، مصطفی حاجی رضایی بیان کرد: اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش‌بینی کرده از اواخر وقت یک‌شنبه تا روز چهارشنبه شاهد وزش باد‌های به‌نسبت شدید تا شدید شمالی خواهیم بود که باعث تلاطم دریا در نوار ساحلی استان خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی شده در چهار روز آینده سرعت وزش باد‌های شمال غربی گاهی به بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا به ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر برسد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: در این راستا نسبت‌به اختلال در تردد‌ها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، خطر غرق شناور‌ها به‌ویژه شناور‌های سبک و نیمه‌سنگین و خطر غرق شدن شناگران در سواحل و فراساحل استان هشدار داده می‌شود.

حاجی رضایی تاکید کرد: از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری اجتناب از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی باید به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر