دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۲۸۷
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: آب و برق پایدار برای فصل تابستان در شهرستان دشتستان تامین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بنافی در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار کرد: اقدامات مربوط به انتخابات را از هم اکنون تقویت کردیم. امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و مشخص کردن شرح وظایف کمیته‌ها شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف خود در انتخابات، بیان کرد: در ایام انتخابات تمامی مسئولین شهرستان برای خروج از شهر حتماً باید از فرماندار کسب اجازه کنند.

فرماندار دشتستان خواستار افزایش آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات شد و ادامه داد: در این راستا برنامه‌های بزرگداشت رئیس جمهور شهید نیز فراموش نشود.

بنافی با تاکید بر عدم تأخیر در انجام پروژه‌های عمرانی، بیان کرد: مشکلات پروژه‌هایی از جمله مسکن پرگان، آبرسانی و ایثارگران به جد پیگیری شود.

لزوم نظارت بر بازار

این مقام مسئول در خصوص توزیع آب در شهرستان نیز گفت: با توجه به گرم شدن هوا آبفا باید با دقت نظر عمل کند و گزارش توزیع آب در سراسر شهرستان را به فرمانداری ارسال کند.

بنافی خطاب به اداره برق نیز بیان کرد: اداره برق چنان فعالیت کند تا در تابستان شاهد قطع برق در حوزه مسکونی نباشیم.

فرماندار دشتستان خواستار عدم اخلال در حوزه بازار شد و در این خصوص گفت: نظارت، گشت و جلسات متعدد صمت و اتاق اصناف در خصوص عدم اخلال در بازار گرفته شود و گزارشات در این خصوص به فرمانداری ارائه شود.

بنافی ضمن برشمردن فعالیت‌های دولت و تلاش‌های رئیس جمهور شهید در خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید دولت را با بدهی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف تحویل گرفت و بر این چالش فائق آمد، و واقعیت اقتصاد را پذیرفت.

وی از همکاری رسانه‌های دشتستان تشکر کرد و خواستار همکاری بیش از پیش این قشر در انتخابات پیش رو شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر