يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۳۰۷
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و گفت: فعالیت کمیته‌ها آغاز شده و با برنامه‌ریزی دقیق، امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، نخستین جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر، تشکیل و سازوکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بررسی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در این نشست با تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان اظهار داشت: دولت سیزدهم با فرماندهی آیت‌الله دکتر رئیسی، خدمات بی‌نظیری در کشور ارائه کرد و مردم هرگز این حجم از خدمات را فراموش نخواهند کرد.

اکبر پورات افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر فعالیت می‌کرد" و تمام مدیران و متولیان امور باید این مسیر را در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم تداوم بخشند.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات استان بوشهر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در ۸ تیر را دارد و سازماندهی کمیته‌ها انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: ۴ مولفه مهم مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت) در انتخابات باید محقق شود و ستاد انتخابات برای این مهم در آمادگی کامل است.

پورات گفت: کمیته‌های ستاد انتخابات استان تشکیل و فعالیت کمیته‌ها نیز آغاز شده و با برنامه‌ریزی دقیق، امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر