شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۳۴۰
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور‌ها افزون بر ۴.۶ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالله خسروی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: با تجهیز شدن مرزبانی استان بوشهر به امکانات پایش تصویری، الکترونیکی و اپتیکی به‌صورت شبانه‌روزی تردد شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر رصد می‌شود.

وی جابجایی کالا خارجی بدون مجوز قانونی را قاچاق دانست و بیان کرد: قاچاق کالا به زیرساخت‌های اقتصادی، سلامتی، اشتغال‌زایی و فرهنگی جامعه لطمه وارد می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی ۲ شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در عملیات مرزبانان در توقیف این شناور‌ها انواع تجهیزات و لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

وی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده از این دو شناور را ۴.۶ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در عملیات نخست از یک شناور کالا‌هایی از جمله لوازم یدکی خودرو، لوازم‌التحریر، پارچه، کولر، تجهیزات خانگی، وسایل ضدفرهنگی به ارزش ۳ میلیارد تومان کشف شد.

خسروی ادامه داد: در عملیات بعدی از یک شناور محموله قاچاق کفش، محصولات بهداشتی، وسایل آرایشی و دیگر کالا‌ها به ارزش ۱.۶ میلیارد تومان کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: در این ۲ عملیات ۵ متهم به دستگاه قضایی استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر