پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۷۵۳۵
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: روزگار خودرو نوشت: این روز‌ها بازار کسب درآمد از نات کوین به شدت داغ شده و حالا شاهد یک اتفاق جدید هستیم.

خرید و فروش خودرو هم با نات کوین رونق گرفته است.

به عنوان مثال فردی پراید مدل ۷۵ خود را برای معاوضه با نات کوین به فروش گذاشته است.

آنطور که به نظر می‌رسد استفاده از نات کوین برای خرید و فروش به همه بازار‌ها سرایت کرده است.

در این میان نیاز است تا نظارت ویژه‌ای روی روند مبادلات آن هم با چنین ارز‌هایی صورت گیرد.

نات کوین چیست و چرا تا این حد معروف شد؟

نات کوین اولاً یک مینی اپلیکیشن یا ربات تلگرامی بود که به کاربران امکان می‌داد با لمس یا کلیک بر روی آیکون سکه، ارز دیجیتالی به نام Notcoin یا NOT را استخراج کنند. در ابتدا، نات کوین به عنوان یک دارایی درون بازی برای کاربران فراهم شده بود و امکان فروش مستقیم یا واریز و برداشت آن وجود نداشت.

با این حال، توسعه‌دهندگان این بازی اخیراً توکن NOT را روی بلاکچین تون عرضه کرده‌اند و خرید و فروش ارز نات کوین از روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در صرافی‌ها آغاز شده است.

قیمت نات کوین تلگرام به تومان

هرچند در هفته گذشته نات کوین که با تلگرام در ایران بیشتر شناخته شد افزایش قیمت داشته، اما در کل الان یک نات کوین حدود ۱۲۷۰ تومان ما می‌شود.

قیمت نات کوین امروز با -۶.۹۲% درصد تغییر به $ ۰.۰۲۱۷۹۶ دلار رسید.

حجم معاملات نات کوین در ۲۴ساعت گذشته به $ ۲۱۰۹۹۳۸۸۴۹ دلار (یعنی هر ۱۰۰ نات کوین حدود ۲ دلار) رسیده است.

چگونه نات کوین را بفروشیم؟

برای فروش نات کوین باید آن را برداشت کنید.

۱. برای برداشت نات کوین، ابتدا باید به ربات تلگرامی این پروژه مراجعه کنید و گزینه Claim را بزنید.

۲. پس از آن، با انتخاب گزینه Connect wallet می‌توانید کیف پول خود را به ربات نات کوین متصل کنید.

۳. با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده توسط کیف پول خود تلگرام برای کاربران ایرانی، پیشنهاد می‌شود که از کیف پول‌های غیرحضانتی همچون تون‌کیپر (Tonkeeper) استفاده کنید.

۴. اگر از قبل کیف پول تون‌کیپر ندارید، ابتدا باید آن را نصب کنید.

۵. برای نصب نسخه اندروید، وارد پلی استور گوگل شوید و کیف پول تون‌کیپر را دانلود و نصب کنید.

۶. پس از باز کردن برنامه کیف پول، برای اینکه حساب جدیدی برای خود بسازید، گزینه Create new wallet را انتخاب کنید. بعد از آن، باید یک رمز عبور نیز برای کیف پول خود تنظیم کنید.

۷. به این ترتیب، کیف پول شما ساخته می‌شود و صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که موجودی شما در آنجا نمایش داده خواهد شد.

۸. به ربات نات کوین برگردید و کیف پول تون‌کیپر جدید خود را به آن متصل کنید. پس از اتصال کیف پول، صفحه‌ای برایتان باز خواهد شد که در آن، تعداد توکن‌های NOT شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب نماد فلش در سمت راست موجودی نات کوین‌های خود، می‌توانید توکن‌های خود را برداشت کنید.

۹. در صفحه جدید، دو گزینه پیش روی شما قرار دارد: اول، On-chain withdrawals که با انتخاب آن می‌توانید توکن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید. دوم، Level up to earn more که با انتخاب این گزینه، توکن‌های شما برای ۳۰ روز استیک می‌شود و در ازای آن، پاداش دریافت خواهید کرد. با توجه به اینکه استیکینگ نات کوین از طریق کیف پول تلگرام انجام می‌شود، توصیه می‌کنیم که این گزینه را انتخاب نکنید.

۱۰. پس از انتخاب گزینه On-chain withdrawals، در پایین صفحه گزینه Continue را بزنید.

۱۱. در صفحه جدید، جزییات پروسه برداشت، یعنی تعداد توکن‌های دریافتی و گس فی (کارمزد)، را مشاهده خواهید کرد. همچنین، در این صفحه گفته شده که انتقال توکن‌های NOT به کیف پول کاربر، ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد. در نهایت، گزینه Confirm and send را انتخاب کنید.

۱۲. در صفحه جدید، به شما اطلاع داده می‌شود که موجودی NOT هایتان پس از تکمیل فرآیند، در کیف پولتان قابل‌مشاهده خواهد بود. گزینه Okay را انتخاب کنید تا پروسه برداشت آغاز شود.

۱۳. پس از تکمیل برداشت، می‌توانید موجودی توکن‌های NOT خود را در کیف پول تون‌کیپر خود مشاهده کنید.

۱۴. در این مرحله، می‌توانید توکن‌های خود را نگه دارید یا آن‌ها را به فروش برسانید.

برای فروش نات کوین می‌توانید با باز کردن صفحه نات کوین در کیف پول خود، گزینه Send را انتخاب و توکن‌های NOT خود را به آدرس دیگر (صرافی) ارسال کنید.

اگر هم صرافی مورد نظر شما از فروش نات کوین پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید با انتخاب گزینه Swap، نات کوین‌های خود را به تون کوین (TON) تبدیل کنید و سپس، آن‌ها را در صرافی بفروشید.

پیش بینی قیمت نات کوین

با نگاهی به جولای ۲۰۲۴، پیش‌بینی قیمت آینده نات کوین حداقل قیمت ۰.۰۰۵۹۲ دلار، میانگین قیمت ۰.۰۱۲۱ دلار و حداکثر قیمت ۰.۰۱۴۱ دلار را نشان می‌دهد.

این مسئله بیانگر یک تغییر ​​قابل توجه ۸۲.۷۷ درصدی نسبت به دوره‌های قبلی است.

شناسان و تحلیلگران بازار ارز‌های دیجیتال آینده ارز نات کوین را روشن می‌بینند و چشم انداز خوشبینانه محتاطانه‌ای نسبت به تغییرات قیمت آتی این ارز دارند.

با توجه به روند بازار طی روز‌های گذشته، پیش‌بینی قیمت نات کوین (NOT) خوشبینانه بوده و روند مثبتی را در نظر گرفته اند.

البته توجه داشته باشید که بر نوسانات ذاتی و خطرات موجود در بازار کریپتو تأکید دارند.

کارشناسان پیش‌بینی قیمت NOT در کوتاه مدت را این گونه تعبیر می‌کنند که این ارز می‌تواند تا پایان سال شاهد حرکت صعودی قابل توجهی باشد.

آنطور که به نظر می‌رسد شاهد ورود نات کوین به بازار خودرو هم هستیم. در ایران هم خرید و فروش خودرو با استفاده از نات کوین در حال رونق گرفتن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر