جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۷۶۳۵
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴

فکرشهر: اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه ضمن تائید خبر اعتراض امیرحسین مقصودلو (تتلو) به حکم خود، به دوبار حکم قصاص برای قاتل مرحوم مهرجویی و همسرش وحیده‌پور محمدی اشاره کرد.

به گزارش فکرشهر از میزان، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو)، گفت: درباره این متهم حکم اولیه صادر شده و با توجه به اینکه در موعد مقرر نسبت به حکم اعتراض کرده، پرونده در حال ارسال به دادگاه تجدیدنظر است.

وی با بیان اینکه درباره این موضوع پس از ارسال، تعیین نوبت، رسیدگی و صدور رای، اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد و، چون حکم در مرحله بدوی صادر شده، اطلاع‎رسانی بیشتر مقدور نیست، اظهار کرد: پس از اینکه حکم نهایی در دادگاه تجدیدنظر صادر و اعلام شد در وقت مقرر اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده داریوش مهرجویی و همسرش رقیه محمدی‌فر، گفت: این پرونده در دادگستری استان البرز رسیدگی شده و منجر به صدور حکم بدوی شد.

دوبار قصاص برای قاتل مهرجویی و نویده محمدپور

جهانگیر با بیان انکه پرونده مرحوم مهرجویی و همسر ایشان چهار متهم داشته است، اظهار کرد: متهم ردیف اول به دو بار قصاص، متهم ردیف دوم به تحمل ۲۰ سال همچنین شلاق تعزیری، متهم ردیف سوم به تحمل ۲۰ سال حبس و متهم ردیف چهارم به دلیل نوجوان بودن به ۵ سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به اینکه از رای صادرشده فرجام‎خواهی شده است که پرونده به دیوان عالی کشور رفته و در دیوان عالی کشور تعیین نوبت و در حال رسیدگی است، بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز رای نهایی در دیوان صادر نشده از توضیحات بیشتر پرونده خودداری می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر