جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ نیش
فکرشهر: اخیرا شنیدم، بچه روشنفکری که ردای مجلس برایش گشاد بود و به واسطه بی مزه گری در صدا و سیما و ورود در لیست‌های صد من یه غاز، وارد مجلس شورای اسلامی شده بود در اقدامی ناصر (برادر نادر) نتوانست یکی از گزینه‌ها را...
کد خبر: ۲۰۰۷۶۴۲
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

فکرشهر ـ خانم کوچیک: اخیرا شنیدم، بچه روشنفکری که ردای مجلس برایش گشاد بود و به واسطه بی مزه گری در صدا و سیما و ورود در لیست‌های صد من یه غاز، وارد مجلس شورای اسلامی شده بود در اقدامی ناصر (برادر نادر) نتوانست یکی از گزینه‌ها را اندک علامتی بزند تا حداقل رأی ایشان باطله تلقی نگردد!

از مدیران اداری اجرایی مجلس شورای اسلامی به شدت تقاضامندم به سبک و سیاق سابق، اسم ایشان را در لیست تحویل محصولات ارزشمند ایران‌خودرو قرار ندهند تا هم درس عبرتی باشد برای نمایندگان آتی مجلس شورای اسلامی و هم از بیت المال به اندازه‌ی یک فیدیلیتی محافظت گردد.

ان شاالله و به فضل الهی امیدوارم شورای محترم نگهبان یک گیت صلاحیتی دیگر برای کاندیدا ایجاد کنند یا همان ابتدا یک سوال چند گزینه‌ای پرینت کرده و مقابل کاندیدا قرار دهند که آیا ایشان می‌توانند یک گزینه را تیک بزنند یا خیر!

برای این حقیر قابل قبول نیست! چون کسی که به اصطلاح مدرک دکترا داشته باشد حداقل سه نوبت کنکور ورودی را شرکت کرده و بالای ۵۰۰ سوال را تیک زده باشد و نتواند روبروی گزینه‌ی صحیح قالی‌باف، ذالنور و متکی یک علامت مشخصه بگذارد! صد البته مدرک دکترای دانشگاه امام علی رحمان ازبکستان مثل دکترای رشته‌ی آش برازجان و حومه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر