دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۸۷
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با اشاره به فروش ۴۹ مورد اموال مازاد و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در قالب طرح مولدسازی گفت: در این راستا ۱۵۸ میلیارد تومان تأمین اعتبار و به خزانه واریز شد.

به گزارش فکرشهر، رسول زارعی در گفت وگو با تسنیم، مولدسازی اموال مازاد ادارات را یک فرصت مهم برای تأمین اعتبار تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی دانست و گفت: اختصاص منابع مالی حاصل از فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی بوشهر برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از آثار مولدسازی اموال دولتی است.

وی اضافه کرد: تمام درآمد‌های حاصل شده از طرح مولدسازی در تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی هزینه می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر تعداد اموال شناسایی شده استان در ۴ سال گذشته در طرح مولدسازی را ۱۸۰ مورد اعلام و خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۹ ملک مازاد دولتی شناسایی شد که در این سال ۲۹ مورد اموال آن به فروش رفت.

زارعی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ حدود ۲۶.۸ میلیارد تومان از محل فروش اموال دولتی در قالب طرح مولدسازی به خزانه واریز شد گفت: در سال ۱۴۰۰ با شناسایی ۱۰ ملک و اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی ۶ مورد آن به ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان فروش رفت.

وی تعداد اموال فروش رفته استان بوشهر در قالب طرح مولدسازی در سال ۱۴۰۱ را ۱۳ مورد دانست و بیان کرد: با فروش این تعداد اموال دستگاه‌های دولتی استان بوشهر ۶۲.۲ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته ۶۵ مورد اموال مازاد دستگاه‌های دولتی شناسایی شد و یک مورد آن به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به فروش رفت گفت: در مجموع تاکنون ۱۸۰ مورد اموال مازاد دستگاه‌ها در استان بوشهر به ارزش ۲۳ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان شناسایی شده است.

زارعی اضافه کرد: تاکنون در مجموع با فروش ۴۹ مورد از اموال مازاد دولتی استان بوشهر در قالب طرح مولدسازی بیش از ۱۵۸ میلیارد تومان تأمین منابع و به حساب خزانه واریز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر