سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۹۷۲
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر از افتتاح ۱۰۶ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی در سه سال دولت شهید رئیسی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این مدت ۸۵۸ کلاس درس ساخته شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات موثر در توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر طی سه سال اخیر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تعریف و اجرا پروژه‌های جدید و تجهیز مدارس از سرفصل‌های مهم در این حوزه است.

وی از توزیع تجهیزات مدارس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در ۴ مرحله خبر داد و افزود: حذف کامل مدارس کانکسی مستقل استان بوشهر نیز از اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آسفالت مدارس به متراژ ۲۰۰ هزار متر مربع در سطح استان و توزیع ۴۰۰ هزار متر مربع ایزوگام به نحوی که مدرسه‌ای ناایمن در سطح استان وجود ندارد نیز از اقدامات در این حوزه است.

محمدی‌زاده گفت: آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مدرسه در استان بوشهر به متراژ ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و تدوین سند چشم‌انداز نوسازی مدارس تا سال ۱۴۰۶ نیز از اقدامات موثر در حوزه آموزشی است.

وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ۲۰۰ مدرسه تا پایان سال ۱۴۰۴ از مهمترین اقدامات در حوزه نوسازی مدارس استان بوشهر است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: افتتاح ۱۰۶ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی به متراژ ۵۰ هزار متر مربع و ساخت ۸۵۸ کلاس درس نیز از دیگر اقدامات در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر طی سه سال اخیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر