يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۱۵۸
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: امسال هشت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از ۱۰۰ مدرسه در استان هزینه می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا؛ «علی پورداوود» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مسئولیت‌های اجتماعی و یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید رئیسی به استان بوشهر برای تکمیل این ۱۰۰ مدرسه هزینه می‌شود.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی برای ساخت فضا‌های آموزشی استان، ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مدارس نیمه تمام به غیر از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز ۲۷ کانون فرهنگی تربیتی استان تامین شده است.

پورداود ادامه داد: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل دارد.

وی در خصوص اعتبارات سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته ۶۹ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به استان اختصاص یافت که نسبت سال قبل ۶۲ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر یادآور شد: همچنین از محل تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای، ۴۴ هزار و ۸۶۰ هزار ریال در سال گذشته به استان ابلاغ شد که ۶۷ درصد آن تخصیص یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر