جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۰۳۰
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: فرماندار دیلم با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تحولات مهمی در توسعه زیرساخت‌های این شهرستان ایجاد شد، گفت: در این راستا با صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی مشکلات این عرصه در ۱۴ روستا برطرف شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمد اسدی در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر با قدردانی از خدمات مسئولان خدوم مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی اظهار داشت: در حوزه کشاورزی باید کار‌هایی انجام دهیم که زیرساخت‌ها برای کسانیکه قصد فعالیت در این حوزه را دارند آماده باشد چرا که باعث خودکفایی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرغوب‌ترین اراضی موجود در استان بوشهر مربوط به شهرستان دیلم و دشت لیروای است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳ رودخانه فصلی در شهرستان دیلم فعال است که با ایجاد سد می‌توان آب مورد نیاز اراضی کشاورزی این شهرستان را تأمین و با بحران کم آبی مبارزه کرد.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تحولات مهمی در توسعه زیرساخت‌های این شهرستان ایجاد شد گفت: در این راستا با صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی مشکلات این عرصه برطرف شد و تاکنون اسناد اراضی ۱۴ روستای دیلم صادر شده است.

وی با توجه به تأکید استاندار بوشهر به اولویت‌دار بودن طرح‌های اقتصادی در سال جاری اضافه کرد: شهرستان دیلم در حوزه اقتصادی آمادگی این را دارد که علاوه بر طرح‌های گذشته، بر روی پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران این بخش داشته باشد.

اسدی با بیان اینکه در کمیته برنامه‌ریزی طرح‌های جهاد کشاورزی مورد توجه ویژه قرار دارد گفت: در عرصه آبخیزداری، پرورش آبزیان، امور عشایر، دامپزشکی و تعاون روستایی ان‌شاءالله حمایت ویژه‌ای می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر