شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نتیجه شمارش آرای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر اعلام شد و بر اساس آن، مانند مرحله نخست، «جلیلی» باز هم نفر اول شد، هر چند در مجموع و در سطح کشور، پزشکیان بیشترین آرا را کسب کرد و به عنوان رییس جمهور منتخب معرفی شد...
نویسنده : آذر حسینی
کد خبر: ۲۰۰۸۰۸۸
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: نتیجه شمارش آرای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر اعلام شد و بر اساس آن، مانند مرحله نخست، «جلیلی» باز هم نفر اول شد، هر چند در مجموع و در سطح کشور، پزشکیان بیشترین آرا را کسب کرد و به عنوان رییس جمهور منتخب معرفی شد.

به گزارش «فکرشهر»، از مجموع یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط رای استان بوشهر در این دوره از انتخابات ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای بودند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۲۸۶ نفر مرد و ۳۴۷ هزار و ۵۶ نفر زن هستند.

به گزارش «فکرشهر» بر اساس نتایج اعلامی توسط وزارت کشور، ۴۶۰ هزار و ۴۲ رای در استان بوشهر شمارش شده است که میزان مشارکت در استان بوشهر را ۵۷.۱۲ درصد نشان می‌دهد و از این میزان، سعید جلیلی با ۲۲۸ هزار و ۸۱ رای نفر اول شده و مسعود پزشکیان، ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رای کسب کرده است.

نتیجه شمارش آرای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر/ «جلیلی» باز هم اول شد + تعداد آرا

به گزارش «فکرشهر»، در مرحله اول این انتخابات، از مجموع ۳۴۷ هزار و ۳۴۵ رای ماخوذه از ۷۹۰ شعبه رای در استان بوشهر، «سعید جلیلی» با ۱۶۷ هزار و ۲۱۷ رای حائز بیشترین آمار شده بود و «مسعود پزشکیان» با ۱۴۴ هزار و ۱۳۸ رای در جایگاه دوم، قرار گرفته بود.

منبع: فکرشهر
نظرات بینندگان
احمد28
|
Iran (Islamic Republic of)
|
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
زنده بادپزشکیان فوق تخصص قلب
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر