جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: یک مربی بدنسازی دشتستانی که سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری را نیز در کارنامه دارد، برگزاری مسابقات این رشته به میزبانی برازجان را ضروری می‌داند و معتقد است برازجان می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقات بدنسازی باشد...
کد خبر: ۲۰۰۸۱۹۴
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

 

فکرشهر

یک مربی بدنسازی دشتستانی که سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری را نیز در کارنامه دارد، برگزاری مسابقات این رشته به میزبانی برازجان را ضروری می‌داند و معتقد است برازجان می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقات بدنسازی باشد.

«سعید ملکی راد» در گفتگو با «فکرشهر» در این باره اظهارداشت: در شهر برازجان استعداد‌های درخشانی در رشته بدنسازی وجود دارد که به دلیل برگزار نشدن مسابقات در این شهر، دیده نمی‌شوند و گاهی باعث می‌شود تا ورزشکاران، این رشته را رها کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد ناامید کننده‌ای که به همین دلیل رخ می‌دهد، مسابقه ورزشکاران برازجانی برای شهر‌های دیگر است که در صورت برگزاری مسابقات استانی و حتی کشوری این موارد به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

ملکی راد، کمبود امکانات را دیگر مشکل بزرگ کاهش در این عرصه عنوان کرد و شنیدن پیشنهادات ورزشکاران و رسیدگی بیشتر و جدی گرفتن فعالیت‌ها در هیات بدنسازی را، راه حل رفع این مشکل خواند.

این مربی بدنسازی، در انتها با تشکر از «فکرشهر» برای انتقال مشکلات ورزشکاران رشته بدنسازی به مسوولان ذی ربط درخواست کرد: خوب است هیات بدنسازی دشتستان هرچه زودتر جلسه هم اندیشی با مربیان و ورزشکاران برگزار نماید و برای حل مشکلات گام‌های جدی تری بردارد.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر