دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری شرور سابقه‌دار با ۲۴ فقره جرائم خشن و شرارت در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۸۶۶۹
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری شرور سابقه‌دار با ۲۴ فقره جرائم خشن و شرارت در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی نزاع دسته جمعی و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات شهر برازجان، پیگیری موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دشتستان در تحقیقات ابتدایی انجام شده از مضروب و با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی عامل تیراندازی که فردی از اراذل و اوباش شهرستان بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری پلیس آگاهی در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به این‌که از متهم یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد، اضافه کرد: پس از بررسی سوابق اسنادی مشخص شد متهم ۲۴ فقره سابقه کیفری از نوع جرایم خشن از جمله نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز و تیراندازی دارد و همچنین جزء غایبان فراری از زندان در حوزه استحفاظی است.

وی گفت: متهم با اعتراف به بزه انتسابی تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شد.

سرهنگ محمودیان با تاکید بر این‌که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی موضوع را در سریع‌ترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر