دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: پزشکیان معاونت‌های راهبردی و اجرایی و همچنین سرپرست نهاد ریاست جمهوری را منصوب کرد...
کد خبر: ۲۰۰۸۶۷۶
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷

فکرشهر: پزشکیان معاونت‌های راهبردی و اجرایی و همچنین سرپرست نهاد ریاست جمهوری را منصوب کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجواد ظریف آمد است: «به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با بهره گیری از تجربه‌های انباشته مدیران ارشد کشور در دهه‌های گذشته و توانمندی‌های گسترده علمی تخصصی و کاربردی نخبگان اندیشکده‌ها و نهاد‌های جامعه مدنی تحولات کلان داخلی و بین المللی و میزان توفیق در دستیابی به اهداف قانون اساسی سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی» را رصد نموده، مستقیماً به اینجانب منعکس نمایید در انجام این وظیفه توجه به تعهدات انتخاباتی و ظرفیت‌های نظارتی مردمی ضروری است.

به منظور جلوگیری از اضافه کردن ساختار و تشکیلات جدید و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود شایسته است مسئولیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را بر عهده گرفته و وظایف و کارویژه‌های این مرکز را به تشکیلات مناسب برای معاونت راهبردی ریاست جمهوری تبدیل کنید. بدیهی است به منظور اجرای وظایف این معاونت دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.»

«محمدجعفر قائم‌پناه» معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور شد

محمدجعفر قائم پناه، از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

محمدجواد ظریف «معاون راهبردی» رئیس جمهور شد/ «قائم پناه»، معاون اجرایی

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجعفر قائم‌پناه آمد است: به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌نمایم.

انتظار است با هماهنگی دفتر رئیس جمهور و تعامل با وزراء و معاونین رئیس جمهور با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب سند چشم انداز سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی» و قانون برنامه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید. بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و مقامات دولت نیز همکاری لازم را با جناب عالی خواهند داشت.

به گزارش فکرشهر، معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اولین دوره شورای شهر کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عضویت در انجمن اسلامی و مسئول اعزام دانشجویی به جبهه‌های جنگ تحمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله سوابق دکتر قائم پناه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر