دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۳۱۸
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت فرایند واگذاری ۲۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی و ۵۰۰ قطعه زمین مسکونی به افراد واجد شهرستان‌های دیر و کنگان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید محمود دستغیبی روز پنجشنبه در آین واگذاری ۷۵۰ واحد مسکونی و قطعه زمین در شهرستان‌های کنگان و دیر اظهار کرد: همزمان یک‌هزار قطعه زمین مسکونی در شهرستان بوشهر در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به جامعه هدف در حال واگذاری و تحویل است.

وی بیان کرد: آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن در شهرهای" اهرم"، "نخل غانم"، " دیلم"، "امام حسن"، "مال قائد"، "بوشکان" و "کلمه"از جمله طرح‌های اداره کل راه و شهرساری استان بوشهر برای هفته دولت به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: ارزش طرح‌های این اداره کل در حوزه راه و شهرسازی برای هفته دولت امسال ۱۴ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار است.

دستغیبی همچنان از افتتاح ۹۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن برازجان با یکهزار و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: افتتاح باند دوم کمربندی گناوه به طول هفت کیلومتر و با سه‌هزار میلیارد ریال اعتبار، باند برگشت محور جاده‌ای آبپخش به میاندشت در دشتستان با یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طول ۵.۵ کیلومتر، بخشی از محور بزرگراهی اهرم به برازجان به طول ۵.۵ کیلومتر و با سه‌هزار میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در هفته دولت به شمار می‌رود.

دستغیبی افزود: در این هفته همچنین بهسازی محور خورموج، لاور ساحلی و دشت پلنگ به طول چهار کیلومتر و با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار زیر بار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: افتتاح محور ساحلی بنادر دیر به کنگان به طول ۸.۸ کیلومتر و با هفت هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از دیگر طرح‌های هفته دولت استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی گفت: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه با یکهزا میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر