دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
ارسالی مخاطبین «فکرشهر»
فکرشهر: یکی از مخاطبان «فکرشهر» با ارسال متن زیر از وضعیت نابسامان پلاژ بانوان بوشهر، وضعیت بد بهداشتی و بوی فاضلاب و بی مسوولیتی در آن و پاس دادن شهروندان به مسوولین مختلف و شورا و شهرداری بوشهر انتقاد کرده و نوشته وضعیت پلاژ بانوان بوشهر نه تنها لذت شنا را گرفته «بلکه نگرانی‌هایی جدی در مورد سلامتی» اش هم ایجاد کرده است...
کد خبر: ۲۰۰۹۳۶۱
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

فکرشهر: یکی از مخاطبان «فکرشهر» با ارسال متن زیر از وضعیت نابسامان پلاژ بانوان بوشهر، وضعیت بد بهداشتی و بوی فاضلاب و بی مسوولیتی در آن و پاس دادن شهروندان به مسوولین مختلف و شورا و شهرداری بوشهر انتقاد کرده و نوشته وضعیت پلاژ بانوان بوشهر نه تنها لذت شنا را گرفته «بلکه نگرانی‌هایی جدی در مورد سلامتی» اش هم ایجاد کرده است.

در متن ارسالی این شهروند به «فکرشهر» آمده:

«به دلیل مشکلات ستون فقرات و زانو، پزشک معالج برای بهبود وضعیتم، فیزیوتراپی و شنا در دریا را تجویز کرد.

دریا چون عمومی بود برایم شنا کردن در آنجا سخت بود و به من پلاژ را معرفی کردند.

به پلاژ بوشهر رفتم اما با صحنه‌ای بسیار ناامیدکننده روبرو شدم. 

آلودگی شدید آب، بوی نامطبوع فاضلاب و شرایط بهداشتی بسیار بد، نه تنها لذت شنا را از من گرفت، بلکه نگرانی‌هایی جدی در مورد سلامتی‌ام ایجاد کرد. 

وقتی به ناجیان غریق گفتم، با بی‌تفاوتی گفتند که باید به مسئول ساحل مراجعه کنم. اما مسئول ساحل هم به جای حل مشکل، مرا به شهرداری و مسؤل دیگری هم مرا به شورای شهر ارجاع داد. انگار هیچ‌کس مسئولیت این وضعیت اسفناک را نمی‌پذیرد و با وجود این وضعیت بد بهداشتی و ناسالم، برای دوش گرفتن حتی نمی گذارند از شامپو استفاده هم کنیم.

دوستان و آشنایانم که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند، همیشه از من می‌پرسند که چرا از دریا استفاده نمی‌کنم و به داشتن دریا غبطه می‌خورند. اما من چه جوابی برایشان داشته باشم؟ برای بحث حریم خصوصی و موضع حجاب و...، به پلاژ می رویم و در پلاژ هم باید نگران سلامتی خودمان باشیم که نکند به انواع بیماری ها دچار شویم!!

از مسئولین محترم درخواست دارم به این موضوع مهم رسیدگی کنند. 

با بهبود وضعیت سواحل، می‌توانیم هم از لحاظ سلامتی و هم از لحاظ روحی، بهره‌مند شویم.»

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر