دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۹۴۱۱
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

فکرشهر: کاپیتان ایران در کنفرانس خبری پس از بازی قرقیزستان کنار امیر قلعه‌نویی حاضر شد. او صحبت‌های جنجالی و بی پرده‌ای انجام داد و علیه شعارهای هواداران و به خصوص "بی شرف" خطاب شدن ملی‌پوشان واکنش نشان داد.

تعداد بازدید : 15

 


به گزارش فکرشهر از ایلنا، ستاره ایران با عصبانیت و صدای بلند گفت: به من گفتند نگو ولی بی شرف کلمه سنگینی است. نمی‌توانیم به هم بگوییم بی‌شرف. کسان دیگر کشور را چیز کردند و به ما چه ربطی دارد که ما بی‌شرفیم. یا مگر مثلاً به خاطر ما کشور این اتفاقات برایش افتاده که ما بشویم بی‌شرف! "هی نگیم هی نگیم هی نگیم." ما بی شرف نیستیم. به والله کلمه سنگینی است. من نباید به شما بگویم و شما هم نباید به من بگویید. وضعیت اقتصادی، من می‌دانم برای همه مردم خراب است. ما هم شکایت داریم از این اتفاقاتی که وجود دارد. باید بهتر بشود. امیر خان هزار بار گفته باید بهتر بشود. من و همه می‌دانیم که باید بهتر بشود. با این عقده‌ها و فشاری که روی مردم است، طبیعی است که بیایند خالی کنند یک جا. ولی دیگر در این حد نه. ما خانواده داریم ما نمی‌دونم... ما مثل شماییم.

مهدی طارمی در ادامه حرف‌هایش گفت: ما هیچکس نیستیم. همه دوست داریم این کشور را. دوست داریم موفق شود تو همه رشته‌ها. تو همه رشته‌ها امکانات بدهیم. کشور را این بلا سرش آوردید بعد ما میاییم فحشش می‌خوریم. ورزشکارهای دیگر میایند نمی‌دانم اینجوری می‌گویند. آقا به والله به ما ربطی ندارد. به والله به ما ربطی ندارد. نه من نه هزار تا گنده‌تر از من نمی‌تواند هیچ اتفاقی رقم بزند. چه سلبریتی، چه ورزشکار، چه بازیگر، چه نمی‌دانم... به ما ربطی ندارد. دست کسانی دیگر است. هیچی نداریم فقط ی‌گویید این کار را کنید آن کار کنید. 

 

ارسال نظر