پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: متولی ورزش دشتستان که مدت سرپرستی‌اش از ۲ سال گذشته است! خود یک‌ تنه بایستی دست در دست مدیرعامل پرسپولیس گذاشته و نزد سایر مسوولین برود تا از حق تنها نماینده بزرگسال فوتبال دشتستان در کشور دفاع کند ولی متاسفانه طی یک سال گذشته تمام توان خود را به مقابله با پرسپولیس گذاشته و مشخص نیست...
نویسنده : مرصاد پنا
کد خبر: ۲۰۰۹۶۲۶
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
فکرشهر

در روزهایی که نمایندگان کشوری فوتبال استان بوشهر در رده‌های مختلف درحال بستن تیم بوده و تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، پرسپولیس برازجان، نماد ورزش دشتستان، در وضعیتی نامعلوم به‌سرد می‌برد. 

«امین آذربان» سال‌هاست در لیگ دسته سوم کشور تیم‌داری می‌کند و شور و شوق ویژه‌ای برای فوتبال شهرستان رقم زده است. آذربان تنهاست. شاید باورش سخت باشد اما به‌تنهایی فعالیت می‌کند و صرفاً به عشق مردم فوتبال دوست دشتستان ایثار می‌کند. 

روی سخن‌ نگارنده با مسوولانی‌ است که بی‌خیالی آنان نسبت به پرسپولیس برازجان سبب دلسردی‌ امین‌های ورزش دشتستان شده است. 

ظاهراً سال قبل یکی از مدیران استانی که اکنون نیز تلاش زیادی برای ابقای خود دارد، با اصرار و قول و وعده‌هایی بزرگ،‌ آذربان را به مسابقات کشانده و نه تنها به وعده‌هایش عمل نکرده بلکه کارشکنی‌های زیادی را هم برای پرسپولیس ایجاد کرده است. ناگفته نماند تنها ارگانی که در چندسال اخیر از مجموعه پرسپولیس حمایت کرده‌اند شورای شهر و شهردار بوده‌اند. 

علی‌رغم اینکه هیات فوتبال استان سال قبل نتوانست از حق مسلم نماینده دشتستان در کشور دفاع کند و تیمی که صعود کرده بود و به‌ناحق جلویِ صعودش را گرفتند، امسال می‌توانست امتیاز مرحله نهایی (لیگ سه) را برای پرسپولیس برازجان که حقش بود بیاورد ولی می‌بینیم هیات استان توانش را برای جاهای دیگر هزینه می‌کند. 

از نشست‌های مدیران تیم‌های کشوری با مدیرکل ورزش و جوانان و عدم دعوت از نمایندگان کشوری شهرستان دشتستان مشخص است که دلِ بزرگ‌ترین شهرستان استان را فقط به چند عدد کولر برای سالن‌های ورزشی خوش کرده‌اند! 

متولی ورزش دشتستان که مدت سرپرستی‌اش از ۲ سال گذشته است! خود یک‌ تنه بایستی دست در دست مدیرعامل پرسپولیس گذاشته و نزد سایر مسوولین برود تا از حق تنها نماینده بزرگسال فوتبال دشتستان در کشور دفاع کند ولی متاسفانه طی یک سال گذشته تمام توان خود را به مقابله با پرسپولیس گذاشته و مشخص نیست مشغول کدام پروژه مهم اداره ورزش و جوانان می‌باشد که وقت آمدن سر یک تمرین و یا مسابقه پرسپولیس را هم نداشت! هرچند برای علاقمندان ورزش دشتستان پروژه‌ای برای اداره ورزش مهم‌تر از حضور سرخ‌پوشان در کشور وجود ندارد. نمی‌دانم این راهِ آقای سرپرست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟! شاید هم به انحلال این تیم منجر شود؛ تیمی که هزاران هزار تماشاگر از نقاط مختلف را به استادیوم تختی برازجان می‌کشاند مستحق این بی‌ مهری‌ و بی‌ توجهی‌ها نیست. 

باتوجه به بی‌ مهری‌های فصل پیش و درحال حاضر نیز هیچ مسوولی اعم از فرماندار و اداره ورزش و جوانان پیگیر مشکلات این تیم نیستند درحالی که تیم‌های استان‌های هم‌جوار به شهر برازجان می‌آیند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند شرایط خوبی حاکم نیست و طبق گفته مدیران پرسپولیس احتمال انحلال هر روز بالا رفته و بدون کمک مسوولان شرکت کردن در مسابقات کار ساده‌ای نیست. 

خلاصه کلام: آذربان تنهاست، کاری نکنید به حاج‌محمود رضوی شماره ۲ تبدیل شود و برای همیشه از این شهر برود که برای برگشت حاج‌محمود هر چه تلاش شد دیگر بی‌نتیجه بود.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر