چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۹۵۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: از محل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش ایجاد می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، مسلم ملیت بیان کرد: در سال مالی ۱۴۰۲ تا شهریور امسال ۸۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل بند ۳ و ۴ و مشاغل خانگی پرداخت شده که سبب ایجاد ۸۶۴ فرصت شغلی شده است.

وی با بیان این‌که از محل جزء ۴ تبصره ۲، پنج هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این نهاد در استان ابلاغ شده است، افزود: همچنین از محل جزء ۳ این تبصره نیز یک‌هزار و ۳۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات مصوب و ابلاغ شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: میزان تسهیلات مشاغل خانگی ویژه مددجویان نیز ۴۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

به گفته وی برای سال جاری هم ۷۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی ابلاغ شده که با پرداخت این میزان تسهیلات، در مجموع ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر فراهم می‌شود.

ملیت عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی به طرح‌های مختلف در حوزه حمل و نقل، کشاورزی، صنایع دستی، بافت فرش و گلیم، خدمات، امور صنفی و تولیدی پرداخت شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: صندوق امداد ولایت کمیته امداد در اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش نیز گام‌هایی فراوانی برداشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر