پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۹۶۷
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

فکرشهر: صداوسیمای بوشهر نوشت: پس از حمله موفق موشکی شب گذشته نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، صبح امروز زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان بوشهر نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیینی در یکی از مدارس شهر بوشهر گفت: با توجه به عملیات غرورآفرین شب گذشته نیرو‌های مسلح کشورمان و موشک‌باران پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب، صبح امروز زنگ آغاز نصرالله همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

علی موحدی اظهار داشت: این زنگ به دانش‌آموزان و فرهنگیان این پیام را می‌دهد که با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان بزرگ هیچ چیز پایان نیافته بلکه آغازی برای مجاهدت‌های بیشتر، جهاد موثرتر و ارتقاءآمادگی سیاسی دانش‌آموزان و آشنایی آنها با مسائلی است که در منطقه رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: این دفاع جانانه و افتخاراتی که رخ می‌دهد محصول دانش روز جوانان این کشور است که خواستگاه اصلی آنها آموزش و پرورش بوده و با شرایط سنی پایین توانستند با فناوری جهان حرکت کرده و آخرین تکنولوژی لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با دستاورد‌های علمی، با شجاعت، مقاومت و ایثار نتیجه بخش خواهد بود که یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش در نواختن زنگ آغاز نصرالله نیز همین است و در همین راستا به‌زودی اجتماع استانی و شهرستانی دانش‌آموزان را نیز خواهیم داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر