شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۱۰۰۱۸
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به افتتاح ۷ کیلومتر باند دوم بزرگراه گناوه در کریدور ساحلی جنوب کشور گفت: از یک‌هزار و ۸۹۰ کیلومتر کریدور ساحلی جنوب کشور ۳۹۰ کیلومتر آن در بوشهر و تاکنون ۳۲۳ کیلومتر آن افتتاح شده است.

به گزارش فکرشهر، سید محمود دستغیبی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف در گناوه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار بوشهر اظهار داشت: امروز ۵ طرح در شهرستان گناوه مربوط به دستگاه‌های اجرایی مختلف استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی به طرح‌های در حوزه راه و شهرسازی استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: باند دوم محور بزرگراه گناوه به طول ۷ کیلومتر وارد مدار بهره‌برداری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر طول باند دوم محور گناوه را ۱۰ کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد این مسیر با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان امروز افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

دستغیبی افتتاح باند دوم محور گناوه را از بخش‌های کریدور جاده‌ای جنوب و شمال شرق کشور دانست و گفت: طول مسیر این کریدور که از شرق استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و تا غرب استان خوزستان ادامه دارد یک‌هزار ۸۵۰ کیلومتر است که ۳۹۰ کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد.

وی ادامه داد: از ۳۹۰ کیلومتر کریدور ساحلی جنوب در استان بوشهر تاکنون ۳۲۳ کیلومتر آن افتتاح و وارد بهره‌برداری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه خبر داد و افزود: این طرح با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد و بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر