سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نویسنده : مصطفی منفرد
کد خبر: ۲۰۱۰۳۴۱
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: رزمی کاران جزیره خارگ در مسابقات قهرمانى کشور سبک شوتوکان کاى WKS که با حضور رییس واعضای هیات رییسه این سبک به میزبانی عسلویه برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گزارش «فکرشهر»، رییس هیات کاراته خارگ با بیان این مطلب افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، رزمی کاران جزیره خارگ با ۱۶ نفر ورزشکار و با مربیگری «مجتبی علیپور» و سرپرستی «سلیمان بحرانی» در قالب تیم استان بوشهر در این دوره از مسابقات شرکت نموده بود و موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند.

«مرتضی علیپور» بیان داشت: ۶ مدال طلا توسط آقایان حسام محمودی، میثاق علیپور، ماهان بحرانی، ارتا رستگار، مهدی علیپور و رضا رضایی کسب شد و ۶مدال نقره نیز توسط محمد متین کشتکار، آرسام کلامی، امیر محمد کلامی، ایلیا علیپور، محمد مهدی موسوی و آریا دوست نظام به دست آمد و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش کاراته در جزیره خارگ افزود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مهندس غریبی مدیر عامل و امور ورزش پایانه‌های نفتی ایران، رییس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ و مربیان افتخارآفرین این قهرمانی را به خانواده ورزشکاران تبریک گفت و اضافه کرد: در صورت حمایت اصولی از این رشته به عنوان یک رشته ورزشی دارای پتانسیل می‌توان ورزشکارانی از این رشته را در سطح ملی معرفی نمود.

درخشش رزمی کاران جزیره خارگ در مسابقات قهرمانى کشور

درخشش رزمی کاران جزیره خارگ در مسابقات قهرمانى کشور

 

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر