يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای 50 برنامه محوری شهرداری برازجان در فروردین ماه جاری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس ، سعید شمالی‌نژاد صبح امروز در نشست با امام جمعه برازجان با تقدیر از حمایت‌های وی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی برازجان اظهار داشت: همفکری و پشتیبانی مسئولان از شهرداری نقطه قوت این مجموعه است و امام جمعه نیز با دلسوزی نسبت به مسائل شهر ابراز نظر می‌کند و این مسئله بسیار اهمیت دارد.
کد خبر: ۲۱۵۴۳
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای 50 برنامه محوری شهرداری برازجان در فروردین ماه جاری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس ، سعید شمالی‌نژاد صبح امروز در نشست با امام جمعه برازجان با تقدیر از حمایت‌های وی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی برازجان اظهار داشت: همفکری و پشتیبانی مسئولان از شهرداری نقطه قوت این مجموعه است و امام جمعه نیز با دلسوزی نسبت به مسائل شهر ابراز نظر می‌کند و این مسئله بسیار اهمیت دارد.

\n\n

وی افزود: شهرداری برازجان در سال گذشته و امسال در راستای رضایتمندی مردم و افرادی که وارد برازجان می‌شوند برنامه‌ریزی داشته و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم که انتظار داریم این روند را تداوم ببخشیم.

\n\n

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: شهرداری برازجان نیز همانند سایر نهادها و دستگاه‌ها، در راستای دسترسی به اقتصاد مقاومتی و تحقق عینی شعار سال پیشگام است و به فضل خدا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

\n\n

شمالی‌نژاد توسعه فضای سبز و زیباسازی مبلمان شهری را از اولویت‌های اساسی برازجان برشمرد و گفت: برای تحقق این اولویت‌ها از تمام ظرفیت وجودی خود بهره می‌بریم و امیدواریم که با کمک سایر مسئولان و با مشارکت مردم به اهداف اساسی خود برسیم.

\n\n

وی یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی، چندین برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهر اجرا کردیم که با استقبال بسیار خوب مهمانان و گردشگران نیز مواجه شد و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

\n\n

شهردار برازجان از اجرای 50 برنامه محوری شهرداری برازجان در فروردین امسال خبر داد و گفت: در فروردین امسال برنامه‌های مهمی برای بهبود وضعیت شهر و رضایتمندی مردم و مهمانان نوروزی انجام شد که هرس درختان، گلکاری میادین و بلوارها، آسفالت خیابان‌ها و معابر پرتردد، پاک‌سازی پارک‌ها و فضاهای عمومی و رنگ‌آمیزی بلوارها و میادین بخشی از این برنامه‌هاست.

\n\n

وی تأکید کرد: همچنین در این ماه شاهد پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر، اجرای نقاشی دیواری در نقاط مختلف شهر، نورپردازی معابر، لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، ترمیم سنگ جداول، لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی و ... نیز بودیم که با استقبال مردم و گردشگران نیز مواجه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر