يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور معاون تربیت‌بدنی وزیر آموزش‌ و پرورش، 13 معلم نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر اظهار داشت: ضمن اینکه باید نگاه جزیره‌ای به آموزش‌ و پرورش را نفی کنیم، از همه انتظار دارم ارتباط مستقیمی با آموزش‌ و پرورش داشته باشند.\n\nناصر کرمی افزود: نگاه به آموزش‌ و پرورش باید مبنی بر نگاه همگرایانه باشد و بیش از نیازمندی، به هم‌زبانی و همدلی نیاز داریم و در نتیجه این همدلی است که می‌توان بر تربیت فرزندان و جوانان امیدوار بود.
کد خبر: ۲۲۲۷۰
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: در آیینی با حضور معاون تربیت‌بدنی وزیر آموزش‌ و پرورش، 13 معلم نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر اظهار داشت: ضمن اینکه باید نگاه جزیره‌ای به آموزش‌ و پرورش را نفی کنیم، از همه انتظار دارم ارتباط مستقیمی با آموزش‌ و پرورش داشته باشند.

\n\n

ناصر کرمی افزود: نگاه به آموزش‌ و پرورش باید مبنی بر نگاه همگرایانه باشد و بیش از نیازمندی، به هم‌زبانی و همدلی نیاز داریم و در نتیجه این همدلی است که می‌توان بر تربیت فرزندان و جوانان امیدوار بود.

\n\n

وی با اشاره به تأکید استاندار بوشهر بر توسعه نرم‌افزاری در آموزش‌وپرورش گفت: سازمان‌هایی که سرمایه اقتصادی آنها می‌تواند یاریگر آموزش‌وپرورش باشد باید نگاه ویژه‌ای به این نهاد کنند.

\n\n

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: بر اساس وظیفه شهروندی و مسئولیت ملی و مدنی باید بدانیم که آموزش‌ و پرورش متعلق به فرزندان و آینده این جامعه است.

\n\n

کرمی افزود: دانشگاهیان و پژوهشگران را برای حمایت از آموزش‌وپرورش به یاری دعوت می‌کنم تا آسیب‌های برنامه‌های ما را بررسی و به‌صراحت ضعف‌ها را بگویند.

\n\n

وی بیان داشت: کار آموزش‌وپرورش و معلمان صرف درس دادن نیست و کار این نهاد پرورش نسل آینده است که باید در مسیر آینده استان نقش‌آفرین باشند و هر سازمانی باید در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

\n\n

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر اظهار داشت: باید اعتراف کرد مشارکت جمعی ما بوشهری‌ها در حوزه فرهنگی در سال‌های اخیر رضایت‌بخش نبوده اما امیدواریم مشارکت اجتماعی موجب نقش‌آفرینی مؤسسات دیگر در برگزاری مراسم تجلیل از معلمان شود.

\n\n

در پایان این آیین 13 معلم برتر و نمونه استان بوشهر با دریافت لوح تقدیر و هدایایی، مورد تجلیل قرار گرفتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر