دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۸۲
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جشنواره روستایی و عشایری دشتستان و نمایشگاه دستاورد صندوق های حمایت از فعالیت های زنان روستایی و عشایری در روستای طلحه بخش بوشکان برگزارشد.
 
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در آئین گشایش این جشنواره گفت: تجلی دلیری، عزت و بزرگی مردم در 22 بهمن 57 به جهانیان نشان داده شد و عظمت این سرزمین کهن و برزگ به رخ جهانیان کشیده شد.

دکتر ارسلان زارع یادآورشد: امروز ملت ایران بیش از هر زمانی به آینده خود امیدوار است که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تدابیر رئیس جمهوری و حمایت و پشتیبانی مردم عزتمند این سیر شکوفایی و استقرار امنیت کامل محقق خواهد شد.

وی اظهارداشت: امسال از محل تملک دارایی مبلغ 80میلیارد ریال اعتبار برای 60 پروژه عمرانی برای بخش بوشکان اختصاص یافته است.

فرماندار دشتستان  تصریح کرد: معرفی ظرفیت های عشایری –روستایی به جامعه و توجه و توسعه این تولیدات می تواند زمینه اشتغال را فراهم کند.

شایان ذکر است این جشنواره با تلاش جهاد کشاورزی  ،اداره امور عشایر شهرستان  و فعالان صندوق خرد زنان و بانوان کارآفرین جهت معرفی دستاوردهای صندوق خرد و موفقیت های بانوان کارآفرین روستایی و عشایری برگزار شد.

در این جشنواره بخشی از صنایع دستی تولیدات هنرمندان شامل خیاطی، گلدوزی، گلسازی، قابسازی، بافتنی و صنایع حصیری و گلیم و جاجیم در معرض دید عموم قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر