دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۹۶۶
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: طرح تشدید بازرسی از مراکز حساس عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی گناوه در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

بازرسی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علیرضا یوسفی اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و هماهنگ با سراسر کشور، طرح تشدید و بازرسی در گناوه  توسط ۷ اکیپ و ۱۵ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای آغاز شد.

وی افزود: بازرسان از شیرینی‌فروشی‌ها و کارگاه‌های قنادی، محل‌های تولید، تهیه و فروش اختصاصی زولبیا، بامیه و شیرینی‌های سنتی، آش و حلیم فروشی ها، مساجد و اماکن متبرکه و همچنین اماکن بین راهی بازدید و بازرسی می‌کنند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اضافه کرد: در کنار این بازدید ها، کلر سنجی و نمونه برداری از آب آشامیدنی نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین نمونه برداری از مواد غذایی از جمله پایش روغن های مصرفی در تهیه زولبیا و بامیه با تجهیزات پرتابل بازرسی و مورد سنجش قرار می‌گیرند، که در صورت مشاهده تخلف بهداشتی با کسبه های متخلف طبق مقررات رفتار خواهد شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز گفت: در آستانه ماه رمضان و در ادامه برخورد با دستفروشان عرضه غذای گرم در سطح معابر که از دی ماه سال گذشته با هدف رسیدن به امنیت غذایی مردم در سطح شهر گناوه آغاز شده با همکاری اجرائیات شهرداری، تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم که به شکل کاملا غیر بهداشتی توسط دستفروشان عرضه می گردد از سطح معابر جمع آوری و معدوم شد.

حسن ذبیحی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده مشکلات بهداشتی شکایات خود را جهت رسیدگی اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر