دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار در نشست شورای سلامت شهرستان
فکرشهر: شورای سلامت دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس دبیرخانه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی استان و اعضاء برگزار گردید...
کد خبر: ۳۴۶۱۶
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: شورای سلامت دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس دبیرخانه کارگروه شورای سلامت وامنیت غذایی استان واعضاء برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این جلسه با اشاره به نقش محوری انسان سالم و منابع انسانی در تحقق توسعه و سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید با عنایت به اسناد بالا دستی کوشش کنیم تا برنامه های اجرایی متناسب با محیط اجتماعی و جغرافیایی تدوین نماییم

دکتر ارسلان زارع به جایگاه مهم مردم، تشکل های مردم نهاد و مشارکت فعال آنان در تدوین برنامه ها، اجرا و پایش عملیاتی آنها تاکید و اظهار داشت: بر اساس نظام نامه استانی مدیریت سلامت جامعه ، سند جامع سلامت دشتستان تدوین می شود.

رئیس شورای سلامت دشتستان، ابراز کرد: به جهت اهمیت حوزه بهداشت و سلامت اعتبارات سال جاری این بخش به حدود سه برابر می رسد که صرف اجرای پروژه های مهم بهداشتی و درمانی در روستاها و شهرهای دشتستان بویژه شهر برازجان می گردد.

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر، گفت: نظام نامه استانی مدیریت سلامت جامعه اهداف مهمی دارد که اقشار مختلف مردم بویژه اتاق اصناف و سمن ها با ایجاد خانه مشارکت مردمی می توانند گام های مهمی در این خصوص بردارند.

دکتر صفوی افزود: بعضی از مشکلات موجود با نوشتن تفاهم نامه ها بین ادارات شهرستان که به تایید فرمانداری می رسد و اجرای آنها در ارتقای سلامت مردم و امنیت غذایی آنان موثر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر