يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۸۶۳
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۵ پروژه در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سکینه الماسی عصر پنجشنبه در جمع مسئولان شهری و روستایی بردخون بر لزوم همدلی و همراهی بین همه مردم مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: اگر همه مردم و مسؤلان با هم متحد باشیم قادر به انجام هر کاری هستیم.

وی افزود: اگر زیرسازی طرح‌ها برای اجرای آسفالت معابر انجام بگیرد سهمیه قیر برای آسفالت به صورت رایگان تامین می‌شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

الماسی با گله از برخی افراد که تا هنوز در فضای انتخابات هستند، اضافه کرد: در چهار شهرستان حوزه انتخابیه همه مسایل در نظر گرفته شد که ابتدا ۱۳۰ پروژه برای سال۹۶ مشخص شد اما با رایزنی ۱۰۰ میلیارد ریال اضافه شد و پس از امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن ۲۵ پروژه نیز بر پروژه های ۹۶ افزوده شد.

نماینده حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای دفاع از حقوق مردم نیازمند اطلاعات دقیق هستیم.

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران زیرمجموعه وزارت کشور است که تاکنون نتوانسته وظایف خود را به خوبی انجام دهد؛ از جمله اینکه خسارتی به کشاورزان داده نشده و تنها چهار میلیارد ریال به شهرداری دیر و پنج میلیارد ریال به راهداری داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر استقرار تامین اجتماعی و استقلال کمیته امداد در بردخون هستیم و مشکلات و مطالبات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

الماسی با تقدیر از خدمات دولت خدمتگزار، اظهار داشت: اقدام مناسب سپاه پاسداران در موشک باران مقر داعش در سوریه پاسخی سنجیده به تروریست ها بود.

وی افزود: از آغاز نمایندگی کارهایی شروع شده و در یک سال گذشته اقداماتی برای چهار شهرستان حوزه انتخابیه داشته ایم که در نوع خود بی نظیر بوده است.

الماسی نمایندگی این چهار شهرستان را مهم دانست و گفت: در این حوزه مشاغل و منابع زیادی مانند صنعت عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، دریا و گمرک و صید وصیادی و کشاورزی وجود دارد.

وی با بیان اینکه معیشت مردم در منطقه به بخش کشاورزی وابسته است، اضافه کرد: جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در چهار شهرستان حوزه انتخابیه زندگی می کنند که بر اهمیت و جایگاه حوزه افزوده است.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همزمان با آغاز دوره نمایندگی برنامه ششم توسعه به مجلس آمد که با اصلاح برنامه و مصوبات و تعریف‌های جدید خواسته‌های نمایندگی و مردم محقق شد و با تعریف موضوع بومی، اشتغال، نیروی بومی و اولویت‌بندی موضوعات قانون به واقعیت نزدیک شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر