پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»؛
فکرشهر: نماینده ی مردم دشتستان در مجلس، در جمع کارآفرینان شهرستان گفت: دولت مصمم است معضل بیکاری را به طریق خوبی حل کند و یکی از بهترین راه ها، صندوق کارافرینی است...
کد خبر: ۳۵۵۴۰
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: نماینده ی مردم دشتستان در مجلس، در جمع کارآفرینان شهرستان گفت: دولت مصمم است معضل بیکاری را به طریق خوبی حل کند و یکی از بهترین راه ها، صندوق کارافرینی است.

به گزارش فکرشهر، محمدباقر سعادت در حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ـ نوراله زاده ـ افزود: صندوق مجبور است قانون را اجرا کند و قانون پرداخت وام بدون ضامن را منع کرده و من تقاضا دارم جناب نوراله زاده دستوری دهند که این مشکل حل شده و رییس صندوق دشتستان بتواند در برخی موارد بدون ضامن وام دهد.

وی خطاب به نوراله زاده، با بیان این که «تقاضا داریم قبل از این که صندوق وام دهی خالی شود، درخواست دهید تا چند میلیارد دیگر به صندوق واریز کنند، تا وام ها مرتب پرداخت شود»، ادامه داد: با قانونی که در مجلس گذراندیم، مصوب شد با سند عادی روستایی وام و تسهیلات به روستاییان داده شود و ما امیدواریم این موضوع نیز فردا، در نشست بخش ارم و بوشکان تصویب شود و به اشتغال زنان خصوصا در روستاها نگاه ویژه ای شود.

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور نیز در پاسخ به درخواست سهادت گفت: قول می دهم به محض این که قانون مورد نظر شما ـ اعطای وام با سند عادی روستایی ـ از ابلاغ شورای نگهبان گذشت و به دولت رسید، این منطقه را به طور ویژه دیده و تسهیلاتی با سهولت واگذاری پرداخت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر