دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نائب رئیس شورای شهر بردخون خبر داد؛
کد خبر: ۳۶۱۵۴
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر بردخون گفت: به زودی نمایندگی ثبت احوال بردخون افتتاح می‌شود.

کراپ‌شده - شناسنامه - ثبت احوال - ثبت وقایع حیاتی

 به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد بحرانی صبح شنبه در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر بردخون اظهار داشت: شورای اسلامی شهر از ابتدای فعالیت، تلاش‌های زیادی در زمینه رفع مشکلات مردم بویژه استقرار ادارات در منطقه داشته است.

وی افزود: به‌دلیل فاصله بردخون تا مرکز شهرستان و خطرات رفت و آمد در جاده ساحلی، وجود نمایندگی ادارات در این بخش ضرورت دارد زیرا بارها شاهد تصادفات مرگ آفرین و رنج و نگرانی مردم منطقه بوده‌ایم.

بحرانی اضافه کرد: تا چند روز آینده نمایندگی ثبت احوال در بخش بردخون راه اندازی می شود تا خدماتی نظیر صدور و تعویض شناسنامه، صدور و تعویض کارت ملی و سایر امورات مردم را در این زمینه انجام دهد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بردخون ادامه داد: بخش بردخون نیازمند استقرار ادارات و مؤسساتی نظیر ثبت اسناد و املاک، دادگستری، امور اراضی، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، منابع طبیعی، پلیس+۱۰، آموزشگاه راهنمایی و رانندگی است.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری در زمینه استقرار کمیته امداد در بردخون همکاری داشته و برای راه اندازی ثبت احوال نیز حمایت می کند تا مردم شهر و روستاهای بردخون بتوانند از خدمات دولتی در منطقه بهره ببرند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر