جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۵۱
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه فردا تیم پارس جنوبی‌جم میزبان تیم صنعت نفت آبادان است، گفت: بین تیم پارس جنوبی‌جم همدلی بسیار خوبی وجود دارد و مصمم برای پیروزی در مقابل صنعت نفت آبادان هستیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم‎

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، میثم نقی‌زاده با بیان اینکه می‌توانستیم سپاهان را در اصفهان را شکست دهیم اظهار داشت: بازیکنان بازی بسیار خوبی را مقابل سپاهان ارائه کردند و روی یک غافلگیری گل اول وارد دروازه تیم پارس جنوبی جم شد و با توجه به اینکه یک پنالتی نیز از دست دادیم توانستیم  به گل تساوی دست یابیم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه سپاهان تیمی بزرگ است و شرایط فعلی این تیم نیز تغییر می‌کند گفت: سپاهان تیم با شخصیتی است و اسیر بازی خوب ما در خانه خودش شد و اینها همه تحت تاثیر اتفاقات فوتبالی است.

نقی‌زاده با بیان اینکه فردا تیم پارس جنوبی‌جم میزبان  تیم صنعت نفت آبادان است، افزود: صنعت نفت آبادان در این فصل از بازیکنان و کادرفنی قوی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم برای پیروزی مقابل صنعت نفت مصمم است افزود: بین تیم پارس جنوبی‌جم  همدلی بسیار خوبی وجود دارد و مصمم برای پیروزی در مقابل صنعت نفت هستیم و امیدوارم بازی‌های خوبمان ادامه داشته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم از همه هواداران خواست تا  تا همچون بازی با پیکان تیم  پارس را در ورزشگاه تختی جم حمایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر