چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار سعدآباد از حذف نقاط حادثه‌خیز راه‌های روستایی سعدآباد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: بخشدار سعدآباد از حذف نقاط حادثه‌خیز راه‌های روستایی سعدآباد خبر داد.
به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، عبدالرحیم افروغ در نشست شوراهای سعدآباد با نماینده دشتستان در مجلس با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب(س)، بانوی صبر و استقامت بودند و الگویی نمونه برای بانوان جامعه اسلامی است.
بخشدار سعدآباد در ادامه حضور نماینده دشتستان را خیر مقدم گفت و افزود: تعامل بسیار خوبی بین مسئولین، دهیاران و شوراهای بخش سعدآباد وجود دارد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: توان مالی بخشداری‌ها محدود است و قسمت اعظمی از مشکلات با جذب اعتبارات حل می‌شود.

افروغ با اشاره به وضعیت جاده‌های بخش سعدآباد نیز گفت: در روزهای اخیر با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از تمامی روستاها و راه‌های ارتباطی بازدید کرده و در حال بررسی وضعیت آنها هستیم و به زودی همه مشکلات مربوط به نقاط حادثه‌خیز، پیچ‌ها و نصب تابلوها مرتفع می‌شود.

رئیس شورای نظر آقا نیز اظهار داشت: مشکلاتی از جمله عدم فروش خرما، مشکلات مربوط به زلزله دشتستان، عدم اجرای طرح هادی، کمبود گازوئیل برای کشاورزان، وجود احشام در روستاها از مشکلاتی است که عموم روستاها با آن مواجه هستند.

محمد بازیار افزود: یکی از مشکلات روستای نظرآقا، تخریب پل ارتباطی بین روستای نظرآقا و روستای بنه است که پس از بارندگی باران و سیل تخریب شده و با توجه به اینکه نخیلات زیادی از مردم در سمت دیگر رودخانه واقع شده، راه دسترسی به این باغات بسیار دشوار شده است.

علی یزدانپرست، عضو شورای روستای شول نیز در این جلسه مشکلاتی از جمله آب شرب روستا، نیمه کار ماندن طرح هادی روستا، نبود پل روی کانال‌ها، ساماندهی نشدن گلزار شهدا، عدم بهسازی راه ارتباطی بین روستای شول و جره را بیان کرد.

محمدرضا برامکی، دهیار روستای برمک نیز بر مشکلاتی از جمله فرسودگی مدرسه برمک، نبود اعتبار برای روستاها، عدم ایستگاه آتش نشانی تاکید کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر