شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: دهکده توریستی ورزشی 250هکتاری در سواحل این استان احداث و راه اندازی می شود.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی روز جمعه در نشست بررسی ساخت دهکده ورزشی توریستی بوشهر افزود: هم اکنون طرح مطالعاتی دو نقطه ساحلی برای ساخت دهکده ورزشی بوشهر آغاز شده و درصورت تعیین زمین مورد نظر سرمایه گذار این طرح برای آغاز عملیات اجرایی اعلام آمادگی کرده است.وی اضافه کرد: پس از تعیین مکان ساخت دهکده ورزشی سرمایه گذار 45 روز وقت برای ارایه طرح توجیهی دارد.
کد خبر: ۳۹۲۳
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: دهکده توریستی ورزشی 250هکتاری در سواحل این استان احداث و راه اندازی می شود.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی روز جمعه در نشست بررسی ساخت دهکده ورزشی توریستی بوشهر افزود: هم اکنون طرح مطالعاتی دو نقطه ساحلی برای ساخت دهکده ورزشی بوشهر آغاز شده و درصورت تعیین زمین مورد نظر سرمایه گذار این طرح برای آغاز عملیات اجرایی اعلام آمادگی کرده است.

وی اضافه کرد: پس از تعیین مکان ساخت دهکده ورزشی سرمایه گذار 45 روز وقت برای ارایه طرح توجیهی دارد.

رستمی اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های مختلف موجود در استان بوشهر باید از این قابلیت برای توسعه استان بهره بگیریم.

معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: دهکده توریستی ورزشی استان بوشهر مکان مناسبی برای برگزاری انواع ورزش های تابستانه و زمستانه ومحلی برای برگزاری اردوهای زمستانی تیم های ملی است و ورزشکاران نیز از این امکانات و آب و هوای مناسب استان بوشهر در زمستان استقبال می کنند.

وی گفت: در فصل زمستان استان بوشهر دارای آب و هوای بسیار مناسبی است این درحالی است که وضع آب و هوا در این بازه زمانی در نقاط شمالی و سردسیرمناسب نیست دراین شرایط این استان می تواند میزبان انواع مسابقات در فصل زمستان باشد.

سرمایه گذار طرح دهکده ورزشی بوشهر نیزگفت: برای ساخت دهکده ورزشی توریستی بوشهر بیش از 800 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود که لازم است پس از تعیین مکان واگذاری زمین برای ایجاد زیرساخت های لازم انجام شود.

عبدالرحمان حیدری افزود: ساحل بکر استان بوشهر دارای قابلیت های فراوانی است که اکنون مغفول مانده و باید با استفاده از این ظرفیت دهکده توریستی ورزشی استان در کنار ساحل احداث شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر