يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۳۰
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از جمعیت 60 هزار نفری تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر،50 درصد از مددجویان توانایی کار دارند.

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد لطفی صبح امروز در نشست با مسوولان استان بوشهر، اظهار داشت: در کنار حمایت مالی و حقوقی از مددجویان تحت حمایت این نهاد و ارائه خدمات مختلف، به دنبال توانمندسازی خانواده‌ها هستیم که مهمترین آن ایجاد اشتغال است.

 وی افزود: با پایش و بازدید میدانی که از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سطح استان بوشهر انجام شده، ظرفیت اشتغال خانواده‌ها تعیین شده که با نیازسنجی، مشاوره شغلی، آموزش، ایجاد زمینه برای اشتغال از طریق مراکز کاریابی این نهاد ، ایجاد اشتغال های کوچک ، دوره های نظارت و آموزش های حین دوره  موضوع اشتغال را پیگیری می‌کنیم.

 مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اعلام این که از 60 هزار جمعیت مددجویی استان بوشهر، 50 درصد توانایی انجام کار دارند، تصریح کرد: در استان بوشهر قریب به چهل ناظر، طرح های اشتغال زایی کمیته امداد را مورد بررسی مداوم دارند تا بتوانند با رفع مشکلات موجود، سبب موفقیت این طرح‌ها شوند.

لطفی یادآور شد: هر چند شغل‌های خوبی از طریق تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار مددجویان قرار داده‌ایم، اما زنجیره آخر که موضوع فروش محصولات تولیدی این افراد است به درستی ساماندهی نشده که به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر