دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۰۸
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۴

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس تصویب این کلیات را به ضرر مردم و کشور دانستم و به آن رای منفی دادم تا با بازنگری مناسب مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، محمدباقر سعادت عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حجم ایرادات در کلیات بودجه سال 97 کشور به اندازه‌ای بود که مجلس چاره‌ای جزء برگشت آن برای اصلاح نداشت.

 وی افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس تصویب این کلیات را به ضرر مردم و کشور دانستم و به آن رای منفی دادم تا با بازنگری مناسب مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص مهمترین و شاخص‌ترین دلایل رد کلیات بودجه عنوان کرد: از آنجا که بر اساس آیین‌نامه‌هابی موجود، تا 72 ساعت پس از رد کلیات بودجه، امکان تغییراتی در آن وجود دارد، از ذکر دلایل رد آنها اجتناب می‌کنم.

سعادت یادآور شد: رد کلیات بودجه توسط نمایندگان مجلس نشان از حساسیت آنها و نگاه اقتصادی و تحلیلی به این کلیات بوده و درست است که برای اولین بار شکل گرفته اما در فرایند قانون‌گذاری عجیب نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در خصوص این که اگر نمایندگان مجلس مجدد به کلیات بودجه رای ندهند، چه اتفاقی می‌افتد: بر اساس قانون، اگر کلیات برای بار دوم در صحن علنی رد شد، یک دوازدهم بودجه تصویب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر