يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۹۱۵
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: 83 میلیارد ریال و 915میلیون ریال کالای قاچاق در یک ماه گذشته در آبهای این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار ولی‌ الله رضایی ‌نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مواد سوختی، سیگار، موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ، لاستیک، مواد خوراکی، پارچه، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و هزاران قلم کالای قاچاق از جمله کالاهای کشف شده است.

وی اضافه کرد: در این ارتباط 24 نفر متهم دستگیر، 17 شناور، چهار دستگاه خودرو توقیف و یک باند قاچاق متلاشی که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

رضایی نژاد اضافه کرد: تلاش ‌های شبانه روزی در برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هرگونه ناامنی و برخورد با قاچاقچیان در دستور کار دریابانان است.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق درحوزه استحفاظی، ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان استان بوشهر در حوزه استحفاظی با برخورد قاطع، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر اظهار کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد بدانند دریابانان استان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه نوار مرزی با هرگونه اقدامات سود جویانه و غیرمجاز به صورت قاطع و قانونی برخورد و در پاسداری از مرزهای جنوب کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر