سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دراولین روز از گرامیداشت هفته دولت، دو نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی و هنری در گناوه با حضور مسوولان این شهرستان در جهاد کشاوزی و شهرداری گشایش یافت.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرجهاد کشاورزی گناوه روز یکشنبه درآیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی گفت: این نمایشگاه در چندین غرفه شامل زراعت و باغبانی، امور دام، منابع طبیعی، دامپزشکی، ترویج و زنان روستایی صنایع دستی خرد، حفظ نباتات و شیرینی جات محلی دایر شده است.سیدحسن موسوی افزود: بخشی از این غرفه به امور ایثارگران و شهدای جهاد اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۰۶۱
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: دراولین روز از گرامیداشت هفته دولت، دو نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی و هنری در گناوه با حضور مسوولان این شهرستان در جهاد کشاوزی و شهرداری گشایش یافت.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرجهاد کشاورزی گناوه روز یکشنبه درآیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی گفت: این نمایشگاه در چندین غرفه شامل زراعت و باغبانی، امور دام، منابع طبیعی، دامپزشکی، ترویج و زنان روستایی صنایع دستی خرد، حفظ نباتات و شیرینی جات محلی دایر شده است.

سیدحسن موسوی افزود: بخشی از این غرفه به امور ایثارگران و شهدای جهاد اختصاص یافته است.

شهردار بندرگناوه گفت: این شهرداری علاوه بر کارهای عمرانی، به بخش فرهنگی نیز توجه خاصی دارد و دراین زمینه فرهنگسرا دایر کرده که در آن کلاس های مختلف هنری و فرهنگی درطول سال با بهره گیری از مربیان مجرب برگزار می کند.

محمدرضا عرب زاده افزود: آثار ارایه شده دراین نمایشگاه ازهنرمندان آموزش دیده دراین فرهنگسرا و کانون عکاسان است.

وی گفت: دراین نمایشگاه آثار متعددی ازهنرمندان ازجمله تابلوهای روغنی، کارهای دستی، کیف دوزی با چرم، گلسازی و درکنار آن عملکرد عمرانی شهرداری ارایه و تا پایان هفته دولت درمعرض دید عموم قرار می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر