جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۱۴۹
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

فکرشهر:  فرماندار شهرستان کنگان خواستار آماده‌سازی ظرفیت‌های گردشگری ساحلی در این شهرستان شد و گفت: برنامه‌ریزی مناسب برای ساماندهی قایق‌های مجاز تفریحی صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح اله نوروزی بعد از ظهر پنجشنبه در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان  باید با برنامه ریزی و اهتمام جدی در مسیر ارتقای کیفی فعالیت ها گام بردارند.

 وی با تاکید بر اینکه کمیته های ستاد خدمات سفر در انجام وظایف محوله طی ایام نوروز به خوبی عمل کنند بیان کرد: برای اینکه بخواهیم به نتیجه برسیم باید در انجام کارهایتان نظم را سرلوحه امور خود قرار دهید.

فرماندار کنگان تصریح کرد: شهرداری‌های سه گانه نسبت به فضا سازی ورنگ آمیزی درون شهری و گل کاری ورودی های شهر بهترازگذشته اقدام کرده و شهرداری نیز آماده سازی و زیباسازی ورودی شهر را دستور کار خود قرار دهد چون که چشم شهر ها ورودی آنها است.

وی افزود: امید است که بتوان نسبت به رفع نواقصات سال گذشته تلاش شود تا امسال آن نواقصات بر طرف شود. کمیته امور بندری نسبت به ایجاد اسکله انگشتی در شهر کنگان اقدام  وتابلوهای مختلف  راهنما وهشدار را در محدوده سواحل نصب کند.

نوروزی ادامه داد: برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی قایق‌های مجاز تفریحی صورت گیرد و زمینه صدور مجوز لنج های تفریحی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های سه‌گانه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد، اداره ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد، نسبت به برگزاری بازی‌های بومی محلی، فرهنگی و جُنگ شادی در ایام نوروز اقدام کنند.

 فرماندار کنگان تصریح کرد: شهرداری‌ها به ویژه شهرداری بندر کنگان به منظور افزایش پارکینگ‌های ساحلی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و اراضی بلا استفاده اقدام کنند.

وی ادامه داد: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، ضعف کمبود ناجی غریق در نوروز ۹۸ مرتفع شود وادارت بندر، شیلات، ورزش، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با سرپرستی هلال احمر، اقدامی مشترک و هماهنگ برای ساماندهی، افزایش و استقرار تیم های ناجی غریق درسواحل شهرستان داشته باشند.

 نوروزی تصریح کرد: کمیته فرهنگی تلاشی بیشتر برای برگزاری جلسات داخلی و ارایه برنامه داشته باشد و در صورت تمایل به تجدید نظردر ارکان کمیته، موضوع را گزارش کند.
 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر