دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۰۶۴
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: رئیس کمیته امداد دیر از توزیع 40 فقره جهیزیه 50 میلیون ریالی به نوعروسان زیر پوشش این نهاد به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، مسلم انیژپور پیش از ظهر امروز در شهرستان دیر با بیان اینکه نوعروسان ایتام و ساکنین مناطق محروم در اولویت دریافت جهیزیه هستند، اظهار داشت: در اهداء کمک هزینه  ازدواج علاوه بر اعتبارات داخلی امداد ، خیرین و حامیان نیکوکار نیز در قالب طرح کوثر کمک های خوبی به ایتام و خانواده های بی سرپرست این شهرستان داشته اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دیر افزود: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  ایران 40 فقره جهیزیه 50 میلیون ریالی شامل اقلامی نظیر یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، قالی، ظروف تفلون و چینی ، اتو و بسته فرهنگی جهت اهداء به نوعروسان زیر پوشش تدارک دیده ایم که تعدادی از آنها هفته گذشته توزیع و مابقی در دهه فجر اهداء خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین با اهداء  15 هدیه 30 میلیون ریالی سهمیه 15 زوج زیر پوشش امداد زمینه ازدواج آسان برای جوانان را فراهم می کنیم.

انیژپور با اشاره به اجرای طرح کوثر به منظور تأمین بخشی از جهیزیه نوعروسان نیازمند یاد آور شد: تعداد جهیزیه پرداخت شده به نوعروسان زیر پوشش این نهاد امسال نسبت به سنوات گذشته درصد رشد بیشتر و بهتری داشته است.

وی ابراز کرد: علاوه بر کمک های صورت گرفته، با برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج ، ارائه مشاوره های فردی و گروهی جهت افزایش آگاهی افراد در زمینه ی زندگی مشترک و نحوه برخورد با موانع و مشکلات در راستای تداوم زندگی ها قدم بر می داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر