چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۲۶۷
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

فکرشهر:  رئیس هیات تحقیق و تفحص از گمرک بر این باور است که مدیران انتخابی برای گمرک‌های کشور باید افرادی شجاع و جسور باشند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نادر قاضی پور روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل مشکلات حوزه گمرک و راهکارهای برون رفت از آن در جمع فعالان اقتصادی استان بوشهرافزود: آدم‌های بسته نمی‌توانند جایی در حوزه مدیریت گمرکات داشته باشند چرا که چنین افرادی از توانایی تصمیم گیری قاطع برخوردار نیستند.

وی یادآورشد: برای نمونه در گمرک بازرگان مشکلاتی وجود داشت که با تغییر یک مدیر ظرف ۲۴ ساعت شمال غرب کشور رونق گرفت.

قاضی پور ادامه داد: ترخیص کاران به عنوان یکی از منابع درآمدی نظام مورد احترام خاصی هستند و باید مسائل و مشکلات خود را به طور مکتوب ارائه کنند.

وی گفت: حدود ۸۰ درصد مشکلات مطرح شده از سوی ترخیص کاران بوشهری قابل حل است و باید برای کل ایران تسری یابد زیرا چنانچه مشکلی اینجا حل شود می‌تواند برای کل کشور هم قابلیت حل داشته باشد.

قاضی پور ادامه داد: ترخیص کاران شماره تلفن و زمان تماس هر ناپاکی که از آنان درخواست پول می‌کند را اطلاع رسانی کنند تا زمینه برخورد با فساد فراهم شود.

وی افزود: بدون شک محیط کاری هر چقدر سالم باشد این فضا به سود ترخیص کاران است از این رو ترخیص کاران باید از پرداخت هرگونه رشوه خودداری کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا چنانچه ترخیص کاران به مشکلی برخورد کنند به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی برای حل مشکلات آنها هستم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر