شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۰۶۳
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: قائم‌مقام هیات نظارت استان بوشهر گفت: از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت نظارت استان بوشهر معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، خلیل رضایی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: هیات‌های نظارت بر اساس فلسفه وجودی و جایگاه قانونی نمایندگان شورای نگهبان در استان قلمداد می‌شوند.

وی تصریح کرد: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی و ماده ۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای هیئت مرکزی نظارت استان بوشهر حجت‌الاسلام حسین دشتی، حجت‌الاسلام عبدالکریم بحرینی، حسین حیدری، عبدالله محبوبی و خلیل رضایی معرفی‌شده‌اند.

قائم‌مقام هیات نظارت استان بوشهر بیان کرد: نظارت این افراد استصوابی و عام و در کلیه امور مربوط به انتخابات جاری، با قاطعیت و بی‌طرفی کامل، وظایف قانونی خود را انجام خواهند داد.

رضایی با بیان اینکه یکی از الزامات داوطلب ورود به قوه مقننه، پایبندی به قانون است خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی، ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی قوه قضاییه و به ویژه عوامل نظارتی، تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداهای احتمالی در فضای حقیقی و مجازی را به صورت جدی رصد کرده و ضمن برخورد قانونی در صلاحیت آنان نیز مؤثر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر