دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۶۱
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم نوع دوست استان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها 2 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، احمد لطفی بیان کرد: مرحله اول برنامه مهر عاطفه‌ها از اول شهریور آغاز  و تا پایان این ماه ادامه داشت و مانند همیشه با استقبال و مشارکت مردم خیر استان همراه بود.

وی افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها از اول مهر با ایجاد ۹۰۰ پایگاه در مدارس سراسر استان و توزیع ۱۵۰ هزار پاکت میان دانش‌آموزان و اولیا مدرسه با شعار هر مدرسه یک پایگاه مهر عاطفه‌ها شروع شد و تا ۱۰ مهر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: پس از جمع‌آوری پاکت‌ها با نظارت کمیته امداد، این کمک‌ها در اختیار مدیر همان مدرسه قرار می‌گیرد تا برای خرید ملزومات دانش‌آموزان نیازمند هزینه شود.

وی از افزایش ۳۰ درصدی مشارکت مردم در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: در مرحله اول این جشن دو میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد که برای تهیه بسته‌های نوشت‌افزار و کیف و کفش دانش‌آموزان زیر پوشش به مبلغ هر بسته ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از شش هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز  نیازمند در استان بوشهر زیر‌پوشش برنامه‌های حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر