دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۶۱
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از ۶۰ درصد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان بوشهر فاقد سرپرست است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در آئین جشن عاطفه ها در مدرسه ام ابیها در بوشهر اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال در ۹۰۰ مدرسه استان به شکل هم زمان برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله اول این جشن که در شهریورماه امسال برگزار شد، بیش از دو میلیارد تومان کمک های تقدی و غیر نقدی توسط خسرین نیکوکار حمع آوری شده که انتظار می رود با همکاری ویژه آمورش و پرورش این میزان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: امسال شاهد بودیم که برخی از صنایع نفتی و گاز و پتروشیمی، نیروگاه اتمی، بانک ها و دستگاه های اجرایی نیز  در جشن عاطفه ها مشارکت ویژه ای در جشن عاطفه ها داشته اند که تا امروز نسبت به سال های گذشته رشد بسیار مناسبی داشته است.

لطفی یادآور شد: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در سطح جامعه، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی در بحث هم نوعی و کمک به نیازمندان است که با توجه به آمیزه های دینی و فرهنگ اسلامی ایرانی به شکل مناسبی نهادینه شده است.

وی ادامه داد: با اجرای جشن عاطفه ها در سطح مدارس به دنبال کاشتن نهال محبت، نوع‌دوستی و همیاری در بین دانش آموزان هستیم تا به یاد داشته باشیم در طول سال تحصیلی مشکلی از مشکل هم کلاسی ها را رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: بیش از شش هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش این نهاد هستند که پیش و حین سال تحصیلی به دنبال رفع مشکلات آنها در حوزه تحصیلی هستیم.

لطفی گفت: با توجه به این که بیش از ۶۰ درصد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان بوشهر فاقد سرپرست است نیاز است با مشارکت جمعی زمینه رفع مشکلات آنها و به خصوص تحصیل فرزندان آنها فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر