يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۴۲۰
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: مدیر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی در شهرهای استان بوشهر ۴۲۰ میلیارد ریال از محل تنش آبی ابلاغ‌شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا طباطبایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای گذر از مشکلات کم آبی در شهرهای مختلف برنامه‌ها و طرح‌هایی تدوین‌شده که در قالب آن پروژه‌ها اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت ملاحظات مصرف و توزیع یکی از طرح‌های مقابله با تنش کم آبی است و در کنار آن تعمیر و بازسازی خطوط و شبکه آب‌رسانی موردتوجه قرار دارد.

تسریع اجرای طرح‌ها برای حل مشکلات کم آبی

 مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: جلسات مقابله با تنش کم آبی در تمامی شهرهای ایران تشکیل می‌شود که در این میان برنامه‌ها و طرح‌های موردنیاز شهرها بر اساس برنامه زمان‌بندی در قالب سرفصل‌های اعتباری مشخص برای هر استانی تدوین و اجرایی می‌شود.

طباطبایی اظهار داشت: خطوط انتقال، ساخت مخازن، نوسازی و بازسازی تأسیسات و ترمیم شبکه آب‌رسانی، حفر و تجهیز چاه‌های آب و توسعه تصفیه‌خانه‌ها در شهرهای مختلف کشور در حال اجرا است.

تکمیل طرح‌های آب‌رسانی با سرعت ادامه دارد

وی بابیان اینکه در شهرهای مختلف کشور اجرای طرح‌های آب‌رسانی با سرعت هرچه تمام‌تر ادامه دارد گفت: بر اساس محیط‌های شهری مختلف کشور پهنه بندی‌های فشاری و بازسازی شبکه‌های توزیع در دستور کار قرار دارد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: دغدغه‌های تأمین آب آشامیدنی در شهرهای استان بوشهر با اجرای طرح‌های مختلف آب‌رسانی به حداقل رسیده است.

طباطبایی بیان کرد: با اجرای طرح‌هایی نظیر ایجاد آب‌شیرین‌کن، اجرای خطوط انتقال، ساخت مخازن، نوسازی و بازسازی خطوط انتقال و شبکه آب‌رسانی و حفر و تجهیز چاه‌های آب در شهرهای مختلف استان مشکلات کم آبی کاهش‌یافته است.

مدیر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه طرح‌های آب‌رسانی یادشده با تأمین اعتبارات لازم بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: این اعتبار متناسب با تخصیصی که داده می‌شود به طرح‌های آب‌رسانی تزریق می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر