شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ به دلیل مسائل مالی رخ داد:
یکی از دانشگاه هایی که در سطح کشور و استان بوشهر فعالیت دارد دانشگاه علمی کاربردی است که امسال طی اقدامی جالب دانشجویان خانم خود را به مناطق عملیاتی اعزام کرد اما ...
کد خبر: ۶۴۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: راهیان نور سفرهای سیاحتی- فرهنگی است که چند سالی است در کشور انجام می شود.

به گزارش فکرشهر، اردوی راهیان نور سفرهایی ست که بیشتر برای آشنایی جوانان با مناطق جنگی و رشادت های شهیدان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به وجود آمده است.

در این میان دانشگاه ها نیز هرساله این سفرها را ترتیب داده و دانشجویان را به این مناطق اعزام می نمایند.

یکی از دانشگاه هایی که در سطح کشور و استان بوشهر فعالیت دارد دانشگاه علمی کاربردی است که امسال طی اقدامی جالب دانشجویان خانم خود را به مناطق عملیاتی اعزام کرد اما دانشجویان آقا به این فیض نائل نشدند.

حجت الله پارمان، مسئول بسیج دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در گفتگو با فکرشهر پیرامون این اقدام گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته از دانشجویان ثبت نام به عمل آمد اما پس از نام نویسی به دلیل مشکلات مالی بودجه اردوی راهیان نور نصف شد.

وی ادامه داد: پس از روبرو شدن با کمبود بودجه جلسه ای برگزار گردید و مقرر شد که خانم ها به این اردو برده شوند و برای آقایان برنامه ی دیگری در نظر گرفته شود.

پارمان اضافه کرد: در سال های گذشته از آقایان جهت شرکت در راهیان نور ثبت نام به عمل می آمد اما به دلیل این که اکثر دانشجویان علمی کاربردی شاغل هستند انصراف می دادند و تعداد به حد نصاب نمی رسید و امسال هم که تعداد زیادی نام نویسی کرده بودند و حد نصاب به دست آمده بود متاسفانه با مشکل مالی روبرو شدیم.

مسئول بسیج دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر افزود: هزینه این اردوها از سه طریق تامین می شود که دانشگاه جامع مرکزی و مرکز علمی کاربردی استان بوشهر بودجه ای به این امر اختصاص می دهند و مبالغی نیز از خود دانشجویان گرفته می شود که امسال این مبالغ فقط برای اعزام دانشجویان خانم کافی بود.

پارمان در پایان گفت: البته دانشجویان آقا که به راهیان نور اعزام نشده اند در سفری یک روزه به اردوی دریایی خارگ خواهند رفت و با مناطق عملیاتی این جزیره آشنا خواهند شد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر