دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۹۵۸
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان بر لزوم رعایت عدالت در توزیع خدمات و امکانات بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور شنبه‌شب در جلسه مجمع سلامت شهرستان تنگستان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از برندهای ایرانی اسلامی و دنیای اسلام در حوزه نظامی بود که از خدمات ارزشمند و ماندگارش نه ایران بلکه خیلی از کشورهای اسلامی و مظلوم دنیا بهره‌مند بودند.

وی بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم نشانه‌های حداقلی از داعش در کشورهای پیرامون جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه شاهد هستیم تلاش‌ها، زحمات، ایثارگری‌ها و فرماندهی‌های بی‌مثال سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

رفیعی پور اضافه کرد: امیدواریم که همه ادامه‌دهنده راه چنین شهدایی به‌ویژه این فرزند تحصیل‌کرده در فرهنگ حسینی باشیم که تمام هستی خود را فدای پایداری نظام اسلامی، امنیت کرد و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

‌فرماندار تنگستان با اشاره به عدالت در بحث توزیع خدمات و امکانات بهداشتی یادآور شد: سلامت یکی از نعمت‌های خدادادی است که باید عدالت در بحث توزیع خدمات و امکانات بهداشتی و درمان برای همه افراد و مناطق باشد.

باید هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند

رئیس جلسه مجمع سلامت تنگستان با اشاره به اینکه یکی از کارهای خوب در حوزه سلامت بحث عدالت در سلامت است افزود: در سالیان اخیر در بحث افزایش امکانات و سرانه‌های بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی شده اما با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باید تلاش شود که هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند.

پیشگیری مقدم بر درمان است

رفیعی پور با اشاره به بحث پیشگیری تصریح کرد: پیشگیری مقدم بر درمان است و بایستی اقدامات اساسی در جهت پیشگیری انجام تا هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند.

وی اظهار داشت: آموزش یکی از مؤلفه‌های مهم و تأثیرگذار در بحث درمان است که این وظیفه بهداشت و درمان تنها نمی‌باشد و وظیفه همه دستگاه‌های مرتبط است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه درمان که یکی از نیازهای اساسی مردم و جامعه است بتوانیم در بحث ترویج سبک زندگی سالم و مشارکت عمومی با استفاده از ظرفیت خیرین اقدامات خوبی انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر