دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۲۹۵
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

فکرشهر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از آموزش‌های مهارتی برای سه هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت در استان بوشهر با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر وبه نقل از مهر، احمد لطفی در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه موجود با سازمان فنی و حرفه‌ای، امکان ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان این نهاد متناسب با نیاز بازار کار فراهم شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، مددجویان این نهاد مهارت افزایی لازم جهت ورود به بازار کار را به دست خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: انجام نیازسنجی آموزشی، شناسایی شغل و مورد نیاز مددجویان این نهاد را به منظور تدوین و بازنگری استاندار شغل، شایستگی و برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی مربوطه با توجه به نیاز بازار کار را دنبال می‌کنیم.

لطفی ادامه داد: البته رهگیری اشتغال و پیامدسنجی آموزش‌های ارائه شده نیز در دستور کار داریم ضمن اینکه حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی نیز از مددجویان آموزش دیده در راستای ایجاد اشتغال طبق مقررات و ضوابط کمیته امداد انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش‌های مختلف مهارتی را در بخش‌های مختلف فراگرفته و تسهیلات ارزان قیمتی نیز برای ایجاد شغل در اختیار آنها قرار داده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر