سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۰۸۵
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد روز یکشنبه ـ اول تیرماه 1399 و با حضور اعضای شورای اداری بخش برگزار و «اسماعیل علی پور» به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، در این مراسم، معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم از زحمات «عبدالنبی امیری» ـ رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه سعدآباد ـ تشکر و قدردانی و برای «اسماعیل علی پور» ـ رئیس جدید آموزش و پرورش ـ آرزوی موفقیت کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران سابق شهر سعدآباد گفت: امروز همه ما مسوولین آموزشی و پرورشی باید به این نکته توجه داشته باشیم که کار تیمی راز موفقیت و پیشرفت در آموزش و پرورش و ارزشمندترین دارایی آموزش و پرورش اعتماد عمومی مردم است، لذا باید تلاش کنیم تا این اعتماد سلب نشود. 

قاسمی افزود: عامل دیگر موفقیت، حضور اولیای دانش آموزان و مردم در کنار مدیران مدارس و آموزش و پرورش است که باید روز به روز تقویت شود.

اکبر حاجب فرد ـ بخشدار سعدآباد ـ نیز ضمن تکریم رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این آموزش و پرورش، اظهار داشت: آموزش و پرورش محور دانایی است و از نهادهایی است که بعد از نهاد خانواده مهمترین مأمن نورچشمی های ماست. 

رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه سعدآباد نیز در این نشست، با تقدیر و تشکر از مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان به پاس اعتمادشان، اظهار داشت: منطقه سعدآباد از پیشینه درخشانی در آموزش و پرورش برخوردار و سعدآباد مهد پرورش بزرگان و فرهیختگان زیادی بوده و است که در این آموزش و پرورش به جامعه معرفی و منشأ تحولات و خیر واقع شده اند.

علی پور گفت: فرهنگیان و دانش آموزان منطقه سعدآباد از ظرفیت ها و توانمندی های بالایی برخوردارند، لذا با اقدامات برنامه محور و همراهی، همدلی، حمایت، مشارکت و همکاری مردم خوب و فهیم منطقه، مسوولین محترم بخش، شهرستان و استان به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان و نماینده ارشد دولت در بخش، معاونین و کارشناسان اداره، مدیران و معلمان مدارس، تمام تلاش و توان خود را در راستای اعتلای آموزش و پرورش مهد فرهنگ و تمدن و سرافرازی آینده سازان این دیار کهن به کار خواهم بست، تا آموزش و پرورش منطقه به جایگاه اصلی خود برگردد.

این مراسم با حضور قاسمی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل و حاجب مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حاجب فرد بخشدار سعدآباد، ائمه جمعه، رئوسای شوراهای اسلامی شهر، بخش و شهرستان، شهرداران، نماینده دهیاران، فرماندهی انتظامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، پیشکسوتان فرهنگی، نمایندگان مدیران دوره های مختلف تحصیلی، شورای معاونین و دیگر مسئولین شهری و روستایی برگزار شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر