شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۷۷۴
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد دانشکده کسب و کار و اقتصاد در این دانشگاه موافقت کرده است و به عنوان بخشی از اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالمجید مصلح در این خصوص بیان کرد: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در جلسه پنجم مرداد ماه خود با توجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه کمیسیون آموزش عالی با ایجاد دانشکده کسب و کار و اقتصاد با گروه‌های آموزشی مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد در دانشگاه خلیج فارس موافقت کرد.

وی افزود: این دانشکده بر اساس یکی از مزیت‌های محلی استان بوشهر در حوزه کسب و کار و تجارت طراحی شده و می‌تواند در بازآفرینی جایگاه تاریخی این استان به عنوان یک بندر کهن و دروازه صادرات و واردات کشور نقش آفرینی کند.

مصلح ادامه داد: دانشکده کسب و کار و اقتصاد بوشهر نخستین دانشکده‌ای است که با رویکردهای جدید و با هدف تربیت نیروی انسانی، پرورش مدیران شایسته، کارآفرین و تراز جهانی برای حوزه صنعت و بازرگانی راه اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: دانشکده کسب و کار و اقتصاد به عنوان بخشی از اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه طراحی شده و به عنوان بخش توانمند ساز سایر بخش‌ها فعالیت می‌کند و همسو با رویکرد این دانشکده بر تجاری سازی دستاوردها استوار است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس بوشهر با زیر بنای پنج هزار متر به زودی آغاز می‌شود و تا قبل از بهره‌برداری آن، این دانشکده فعالیت خود را در ساختمان دانشکده علوم انسانی آغاز می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر